Voordelen als Podozorg praktijk

Als Podozorger geniet u van vele voordelen, zoals inkoopvoordelen, workshops en risicobeperking. Klik op één van de onderstaande onderwerpen en lees meer over de voordelen van het Podozorg lidmaatschap!

Naamsbekendheid

Met Podozorg als merk onderscheidt u zich in de zorgmarkt. Zodra u toegelaten wordt als deelnemer van de Podozorggroep kunt u uw eigen Podozorg-[plaatsnaam van uw vestiging] laten registreren in het handelsregister. Een ander kan dan geen gebruik meer maken van dezelfde naam. Het beleid is erop gericht alleen kwalitatief hoogstaande registerpodologen en podotherapeuten toe te laten als deelnemer en deze kwaliteit breed uit te dragen.

SP_READ_MORE

Kwaliteitsimago

Podozorg staat voor kwaliteit. Dit draagt bij aan uw imago, uw marktpositie en de klanttevredenheid. Podozorg is een sterk merk met een onverwoestbare marktpositie. De succesfactor: kwaliteit.

SP_READ_MORE

Alleenrecht op handelsnaam

Voor deelnemers in de Podozorgformule bestaat de mogelijkheid het alleenrecht op de handelsnaam Podozorg-[plaatsnaam] te verkrijgen. Uw handelsnaam wordt dan ingeschreven in het register van de Kamer van Koophandel in uw plaats.

SP_READ_MORE

Bescherming merkrecht

Nadat de naam Podozorg-[plaatsnaam] is geregistreerd, houden wij zicht op derden die mogelijk in conflict zouden kunnen komen met uw belangen.

SP_READ_MORE

Begeleiding en advies

Binnen de Podozorggroep is kennis en ervaring aanwezig om van u een zorgprofessional te maken. U levert zorg, wij leveren praktijkgerichte ondersteuning. Wij kunnen u helpen uw praktijkvoering (kosten)efficiënt in te richten. Daarvoor is maatwerk nodig, Podozorg geeft op vrijwel alle terreinen advies op maat.

SP_READ_MORE

Inkoopvoordelen en centraal podolab

Podozorg hanteert een uniek systeem op de orders die u plaatst bij onze centrale werkplaats. Ook hier staat flexibiliteit hoog in het vaandel. Het Podozorg-lab is van en voor de deelnemers van de Podozorgformule. Tegen een zeer laag tarief kunt u bij ons uw zolen laten frezen. U kunt de Podozorgwerkplaats als freesstation gebruiken en zelf de zolen ontwerpen en afwerken, dan betaald u Podozorg het minst. Hebt u de keuze tussen patiënten te helpen of in uw eigen werkplaats aan zolen te werken, dan is het geheel afgewerkt laten leveren van zolen de meest economische keuze.

SP_READ_MORE

Research & Development

Als Podozorg Nederland zijn we continu bezig onze zorg te optimaliseren. Dit doen we evidence based, zodat we zeker weten dat we onze klanten de meest adequate zorg leveren. Podozorg Nederland gelooft in de kracht van een eenduidig, evidence based therapiebeleid in al haar vestigingen. Dit mogelijk maken is de kerntaak van afdeling Research en Development (R&D).

SP_READ_MORE

Nieuwste producten en technieken binnen handbereik

Dankzij intensieve samenwerking met de universiteit van Münster en andere kennisinstellingen weten we zeker dat Podozorg voorloopt in kennis over innovatieve producten, zowel in software als in hardware.

SP_READ_MORE

Risicobeperking

Ook in de zorg is ondernemen risico nemen. U loopt net als iedere ondernemer de ondernemersrisico’s en daarnaast nog de risico’s in de zorg die u verleent. Zorgvuldig handelen blijft de beste remedie tegen bedreigingen. Toch kan het zijn dat u tegen capaciteitsproblemen aan loopt, of problemen in de planning, of problemen met een patiënt. Dan is het fijn dat u kunt terugvallen op Podozorg.

SP_READ_MORE

Public relations & marketingcommunicatie

Podozorg is continu bezig haar zorg te optimaliseren. Door toenemende marktwerking in de gezondheidszorg neemt ook het belang van marketing snel toe. In de voetzorg hebben we te maken met wensen en behoeften van meerdere partijen. Dit vraagt om een speciale aanpak voor een Podozorgpraktijk.

SP_READ_MORE

De Podozorg website

Ons centrale promotiepunt is de Podozorg website; een drukbezochte online omgeving waar dagelijks aan wordt gewerkt. Op dit moment is Podozorg één van de meest bezochte websites in podoland.

SP_READ_MORE

Uw webpage als marketinginstrument

Uw eigen webpage binnen de gezamenlijke website is een marketinginstrument met een geweldig potentieel. Deze webpage vormt de kern voor uw aanwezigheid op het internet. Het is uw visitekaartje en portal voor uw eigen zorgverlening tegelijk. Daarom stelt Podozorg de verplichting minimaal de webpage goed op orde te hebben.

SP_READ_MORE

Centraal geregeld huisdrukwerk

Een visitekaartje of een brief zijn vaak de eerste indrukken die men krijgt van uw praktijk. Hoe u uw huisstijl en het Podozorglogo presenteert, is belangrijk. Papierkeuze, productvorm en kleurkeuze zijn nog maar enkele voorbeelden. De Podozorggroep biedt u één partij, één aanspreekpunt, die voor u het hele proces - van ontwerp tot eindproduct - verzorgt.

SP_READ_MORE

Centraal geregeld promotiemateriaal

Om de boodschap van uw vestiging uit te dragen, zet u verschillende communicatiemiddelen in. Met de perfecte marketingmix bereikt u potentiële klanten. Als Podozorgdeelnemer kunt u gebruik maken van een breed pallet aan promotiematerialen.

SP_READ_MORE

Centrale telefonische bereikbaarheid

De grootste klacht uit klanttevredenheidsonderzoeken in de afgelopen drie jaar is de bereikbaarheid van de zorgverlener. Dit komt omdat bellen tegenwoordig veel laagdrempeliger is dan acht jaar geleden, mede dankzij de opkomst van de GSM. Mensen willen anytime en anyplace kunnen bellen, niet hoeven wachten en niet afgescheept worden, maar direct antwoord krijgen.

SP_READ_MORE

Front office ondersteuning

Er zijn drie hoofdredenen waarom patiënten contact met u opnemen:

  1. Een afspraak maken als nieuwe patiënt of als controle patiënt;
  2. Financiële vragen;
  3. Zorginhoudelijke vragen.
SP_READ_MORE

Kennisnetwerk

Podozorg heeft een kennisnetwerk opgezet exclusief voor de deelnemers. De methode en de technologie zijn relatief eenvoudig: Podozorg werkt met de methode advanced networking, zoals al op diverse kennisterreinen wordt toegepast, met name in de medische sector.

SP_READ_MORE

Workshops

Podozorg organiseert minimaal vier keer per jaar workshops voor de deelnemers. In deze workshops komen actuele onderwerpen aan de orde. Naar aanleiding van bijna elke workshop zien we dat deelnemers op de één of andere manier verbeteracties doorvoeren.

SP_READ_MORE

Intercollegiale overdracht van kennis en ervaring

Het uitwisselen van kennis en ervaring met collega’s is een uitstekende manier om uw kennis te vergroten. Doel van intercollegiale uitwisseling is het vergroten van de eigen professionaliteit, kwaliteit en effectiviteit door middel van kennisvermeerdering, reflectie op verantwoordelijkheden en uitbreiden van de behandelingsmodaliteiten.

SP_READ_MORE

Altijd beschikking over laatste branche-ontwikkelingen

Door onze contacten met vele partners bent u als deelnemer meteen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. ICT staat hoog op de agenda maar ook zorgverzekeringen, opleidingen en politiek. Kortom: de zorg is een branche in beweging!

SP_READ_MORE

Voordeel halen uit ons netwerk

Als wij het niet meer weten, en dat kan natuurlijk want men kan tenslotte niet alles weten, hebben wij om ons heen een groep mensen verzameld die gespecialiseerd zijn in alles wat met zorg te maken heeft.

SP_READ_MORE

Zeer flexibele soft franchise instapmogelijkheden

De meeste franchise of soft franchise organisaties in de zorg willen veel geld van u hebben. Of via een percentage van de omzet of via huur van systemen. U moet daarvoor contracten tekenen waar u eigenlijk niet zo vrolijk van wordt.

SP_READ_MORE

Volledige zelfstandigheid

Podozorg Nederland mag zich al jarenlang in een toenemende belangstelling verheugen. Zij opent voor de zelfstandige zorgondernemer de mogelijkheid om - binnen de spelregels - deel uit te maken van een grote organisatie en te profiteren van de voordelen daarvan.

SP_READ_MORE

Investering

Het is niet voldoende als de formule bij de deelnemer wordt geïntroduceerd en deze vervolgens aan zijn lot wordt overgelaten. Podozorg ondersteunt zijn deelnemers op vele gebieden van de bedrijfsvoering.

SP_READ_MORE

Waarneming praktijk bij ziekte, zwangerschap en vakantie

Er zijn twee vormen van waarneming in een vrijgevestigde praktijk mogelijk:

  1. Collegiale waarneming door een vrijgevestigde collega buiten de eigen praktijk;
  2. Waarneming op grond van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met een variabel of vast salaris.
SP_READ_MORE

Wij delen graag onze kennis

Podozorg Nederland is een groep gelijkgestemde podologen, die samen maar één ding willen: de allerbeste zijn in hun vak. Dat kan alleen bereikt worden als we blijven leren en ontdekken. Daarom delen wij wekelijks onze kennis.

  • 22 juni 2017

    Weer dat rotgevoel in de voorvoet

  • 08 juni 2017

    Help! Een vermoeidheidsbreuk!

  • 01 juni 2017

    Ingegroeide teennagels

  • 18 mei 2017

    De gezondheid van bloedvaten tijdens de zwangerschap