Voordelen als Podozorg praktijk

Altijd bereikbaar met front office support

Goed bereikbaar zijn verhoogt de klanttevredenheid. Uw klant wil snel bij u terecht kunnen met een zorginhoudelijke vraag, een vraag over de betaling of om een afspraak te maken. Podozorg biedt u de mogelijkheid dit klantencontact uit te besteden. Onze front office professionals weten waar ze over praten. De vragen worden in de meeste gevallen direct beantwoord of de klant wordt teruggebeld. Professioneel, zakelijk, 40 uur per week. Zo heeft u alle aandacht voor uw klant en worden, ook als u niet aan het werk bent, uw klanten professioneel te woord gestaan.

De klant belt uw eigen nummer

U krijgt een uniek telefoonnummer. Deze kunt u gebruiken of u kunt uw huidige telefoonnummer doorschakelen naar dit nummer. Onze telefonistes zien dat de klant voor uw praktijk belt, zo hoeft uw klant niet door te hebben dat hij of zij niet rechtstreeks naar uw praktijk belt. De bereikbaarheid voor de klant is op deze manier optimaal en uw service komt hiermee op een hoger niveau.

Terug naar alle voordelen

Wij delen graag onze kennis

Podozorg Nederland is een groep gelijkgestemde podologen, die samen maar één ding willen: de allerbeste zijn in hun vak. Dat kan alleen bereikt worden als we blijven leren en ontdekken. Daarom delen wij wekelijks onze kennis.

  • 19 april 2018

    Slippers; ja of nee?

  • 22 maart 2018

    “Ik krijg er kromme tenen van!”

  • 02 maart 2018

    Gekleurde knieën op de Nederlandse sportvelden

  • 22 februari 2018

    Wat is EPTE therapie?