Voordelen als Podozorg praktijk

Uw webpage als marketinginstrument

Een eigen website heeft marketingpotentie die andere marketingtools ver in de schaduw stelt. Het is uw visitekaartje en portal voor uw eigen zorgverlening tegelijk. Met uw praktijkwebsites etaleert u uw expertises als podoloog of podotherapeut.

De website zal in heel veel gevallen de cruciale factor blijken bij de beslissing van de klant om al dan niet een afspraak bij u te maken. Websitemarketing is een compleet vakgebied op zich. Hoeveel bezoekers u ook trekt door internet advertising, door free publicity, door search engine marketing, door linkstrategieën, uiteindelijk komen ze allemaal op de website terecht. En dáár maakt uw klant de beslissing.

Aangezien dit zo’n essentiële factor is, stellen wij een goede website als eis bij deelname aan Podozorg.

Waarom een verplichte Podozorg website?

Onze kracht ligt in samenwerking. Daarom hebben alle praktijkwebsites eenzelfde uitstraling. Ook zijn er onderdelen die op alle praktijkwebsites hetzelfde zijn, zoals de klachtenwijzer en de wekelijkse blogberichten. Met deze unieke en kwalitatief goede informatie wekt u vertrouwen. Hierdoor zijn (potentiële) klanten sneller geneigd om een afspraak te maken bij uw praktijk.

Bovendien ziet de Google zoekmachine dergelijke informatieve websites als zeer waardevol, wat resulteert in een betere positie in de zoekresultaten en een groter bezoekersaantal.

Terug naar alle voordelen

Wij delen graag onze kennis

Podozorg Nederland is een groep gelijkgestemde podologen, die samen maar één ding willen: de allerbeste zijn in hun vak. Dat kan alleen bereikt worden als we blijven leren en ontdekken. Daarom delen wij wekelijks onze kennis.

  • 19 april 2018

    Slippers; ja of nee?

  • 22 maart 2018

    “Ik krijg er kromme tenen van!”

  • 02 maart 2018

    Gekleurde knieën op de Nederlandse sportvelden

  • 22 februari 2018

    Wat is EPTE therapie?